En dag kvar

Blev kvar lite längre än jag tänkt i Eskilstuna men ikväll åker jag hem med bror. Onödigt att betala för tåg och hålla på att krångla när man kan sitta säkert i brosans bil och kanske till och med sussa lite.  Hem hinner jag lagom för att hinna packa upp och sedan packa på nytt. Imorgon bitti ska jag nämligen upp ganska tidigt för käka frulle med Titti på vårat gamla work och sedan sätta oss i den pålitliga audin och åka rakt in i gnällbältet. LJUVLIGT!

Nu sitter jag dock själv här i E-tuna medan J är i skolan och är så duktig så. Tog en sväng till lidl. Varför? Typ enda stället jag hittar till utan att irra bort mig femtio gånger. Blev lite fullkornstoast (lunch) och festis (läs: kaffe åt bror) inhandlat och sen gick jag hem i snålblåsten igen. Nu börjar det bli riktigt långtråkigt för "days of our lives" vilar jag faktiskt ögonen på. God have mercy!

Just det, kanske blir mer roligt i helgen. Inte bara Örebro. Inget bestämt men kan nog bli riktigt trevligt om så blir fallet.

image102

Kommentarer
Postat av: Titti

Inte många timmar kvar nu!!!!
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

2007-10-11 @ 21:38:55
Postat av: Helojna

hoppas ni får det underbart, det behöver ni.. båda två! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback