Eskilstuna på schemat

Håller på att göra en riktigt jobbig grej. Något jag har kommit till att hata, dock är oftast syftet något riktigt roligt så det är värt hatmomentet. Ja, jag talar givetvis om packning. Varför hatar jag att packa då? Därför jag helt enkelt är kass på det. Spelar ingen roll hur mycket själv jag lägger ner i det, det bli ALDRIG rätt. Antingen är det för mycket eller för lite, kanske för varma kläder eller för fina. Det är riktigt jobbigt måste jag säga.

Packning är ju trots allt bara en förberedelse för själv resan. Eskilstuna är det som är remålet denna gång. Huvudandledningen varför jag ska dit är ju inte så kul(begravning), men passar på att sannar några dagar extra och hälsar på bror när jag ändå är där. Ska kul att få bror lite för mig själv, sakanr honom mycket nu när han inte längre finns i lilla Motala. Sett från det postiva så har vi så jävla mycket roligare när vi väl ses. Vi utnyttjar den s.k. kvalitetstiden till max.

Nehe, tillbaka till det tråkiga.

Kommentarer
Postat av: Titti

Tack för att du finns! Du är guld värd!!!
Längtar till fredag, ska bli så skönt...
Allt löst nu :-)
Tack igen!
Pussar i massor!!!

2007-10-08 @ 07:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback