minnen från svunnen tid.

I dag har vädre varit helt underbart. Luften var frisk, himmlen var blå och löven vackra. Man bara njöt när man titta ut.
Helena och jag ska ju ha en liten gathering runt halloween och vi tänkte använda oss av naturens resurser när vi dekorerar för denna (allt med tanke på vår arma miljö). Torkade löv och bär kan faktiskt vara ytterst dekorativt. Har länge sagt att jag ska ge  mig ut och samla lite men har inte riktigt blivit av fören idag.

Hamna på grönområdet hemma i Brinken. Samma grönområde som man lekte krig med grabbarna på, samma grönområde som man alltid byggt snökojor och samma grönområde som vi gjorde vår nyponparfym på (som vi senare tvingade alla mammor att köpa för en fin slant). Kom på mig själv när jag gick där att jag gicck och log och var rejält nostalgisk. Många fina minnen hör hemma på det grönområdet.

Tänk om man för en stund fick vrida klockan tillbaka.

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback