naughty girls och pilska pojks.

Lördagskvällen vart oväntad nog också ganska blöt men långt ifrån lika lyckad som fredagen. Tessa, H1 och jag skulle ha lite girls night out. Grundade hemma hos Tessa för att sedan bege oss mot harrys, riktigt tidigt.

På harrys var det ruggigt dött när vi kom men det hindra ju inte oss från att inta dansgolvet. Blev en hel del tokdans och lite dryck innan folket börja dyka upp. Konstig blandning på folk och jag tyckte inte riktigt att jag kände någon och många av de jag kände önskar jag att jag inte kände.

Vi blev under stora delar av kvällen förföljda av en äckelpeckel gubbe som såg ut som han hade rymt från hemmet. UGH! Helena och jag höll ständigt koll på Tessa, som med sin urringning locka till sig både det ena och andra.

Kvällen gick på låg växel och aldrig riktigt igång. Efter att Helena stod som vinnare av ännu ett vad och jag haft en riktigt far-son upplevelse så tyckte vi att det nog var dags att gå. Harrys var helt enkelt en STOR besvikelse denna kvällen.

Blev lite nattemat med H1 på Drottning. Där disskuterades både det ena och andra och lite nyheter och hemligheter vädrades. Tanken på en ny slags blogg väcktes. Ingen modeblogg, ingen reseblogg utan en mycket bättre blogg. En blogg där man kan recensera de erfarenheter man har. Vi får se om vi ska jobba vidare på den idéen.

Efterlysning: Ett kompisgäng med mest killar som gärna är läkare, jurister eller något annat välbetalt.


Kommentarer
Postat av: Helojna

haha! jag minns inget av det vi snackade om på drottningskebab, öh?! haha!

Postat av: Helojna

*hihi* nu kom jag på varför...jag hade ju druckit en cider!!!*asg* hihi **fnizzizzar**

2007-10-28 @ 22:10:31
Postat av: Helojna

den som låtsats vara jag har gjort ett stort misstag! man ser direkt att det inte är jag, haha! kom igen med nåt bättre!

2007-10-28 @ 22:12:38
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: fröken H

ja, jag vet ju vem det är...så underbart med ip-nummer. I know ;)

2007-10-29 @ 09:49:57
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Hagsten

Kom igen helena det där kunde verkligen lika gärna varit du! erkänn nu!

2007-10-29 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback