Solen skiner

Idag måste jag säga att allt faktiskt känns mycket bätte. Bror har fått kommit hem från sjukan, H1finns åter i stan kroppen känns bättre (även om ANders torterat mig på förmiddagen). Sen har jag fixat till en hel del annan skit som legat och skräpat. Summan av kardemumman, onsdag v.42 är helt klart bättre än tisdag v. 42!

Måste dock få beklaga mig lite granna. Ska upp ruggigt tidigt imorn, känns bara FÖR jävligt. Ska sätta mig i pärlan vid sexhugget och styra kosan mot Eskilsuna som den underbara syster jag är. Ibland känner jag bara att en guldmedalj skulle nog inte vara helt fel trots allt.

En annan lien gnällgrej är min stora brist på webbdesign och framför allt här på bloggen. Sitter och läser massa andra bloggar och även om vissa skriver helt kass så gör det inte så mycke eftersom de har snygg design. Man liksom sväljer skiten för det är en fröjd för ögat istället för hjärnan.

Ingen Grey's för min del ikväll. Surt sa räven.

Kommentarer
Postat av: Helojna

jaja, jag SKA hjälpa dig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback