svacka

Ja, det är precis vad jag är nere i nu. Inget känns särsklt givande eller lockande. Har inte riktigt varken lust eller ork att ta mig för med något och hade jag det vet jag ändå inte vad det skulle vara.

H1 kommer iaf hem idag och det är alltid givande att ha sin vapendragare i stan igen. Vi måste ju sätta igång på riktigt nu. Faktiskt inte så länge kvar. Mycket som ska hinnas med.

Sen är det ju bara knappt två veckor kvar tills vi ska iväg på vårat lilla kryssningsäventyr, kan nog komma till att bli riktigt intressant. Speciellt om vi lyckas med vår plan att smuggla finnar och bli rika på cupen.

Hoppas på lite roligare väder imorn så min kropp kan få chansen att må lite bättre.

Kanske blir E-tuna nästa vecka igen?


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjo! Tack för kommentaren :)
Burken har jag ärvt av min gammelmormor, så jag tvivlar på att man hittar den någonstans... Men Indiska har säkert liknande!
Ha en trevlig kväll!

Postat av: Anna

Mjo, en drink har ju aldrig skadat ;) Haha.
Men jag tror vi får spara oss, kanske spetsar teet i värsta fall! Haha

Vad är det för kryssning du ska iväg på?

2007-10-17 @ 12:55:18
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback