Tyvärr

blev (östgötar läs: vart) det knappt inget inhandlat på vår tur.En skön top och en snyggo tröja fick jag nöja mig med. Har en jacka jag går och suktar efter men mamma har ju inte sett den än och då är det faktiskt svårt. Velar också mellan färgerna röd eller militärgrön. Vad tycker ni är snyggast?

Örebro står ju på schemat på fredag och vi startat våran dag med en mysig frukost tillsammans innan vi står kosan norrut. Vi ska ha det helt underbart och BARA njuta. Shit, galet vad jag längtar.

Kanske blir en riktig kanonvecka trots allt?

Kommentarer
Postat av: Titti

Klart det blir!!! Det ska bli en helg som vi sent ska glömma!!! Shit vad skönt och roligt det ska bli att få komma iväg lite...

Love U! Puss Titti

2007-10-10 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback