aningens besviken

Nehe, det blev ingen simning idag heller. Mummy kände sig lite krasslig (yeah right!) och tyckte inte det var så lämpligt att bada då. Visst jag kunde gått själv men ja...ni vet varför jag inte gör det.

Måste dock berätta om min mamma. Älskar henne över allt annat och hon är verkligen världen bästa men det finns nog ingen i hele universum som är så träningskygg som henne. Hon har alltid en ursäkt för träning. Alltid finns det något som stoppar henne. Aja, hon har ju lyckan att inte hulla på sig för det men lite träning och bygga lite muskler skulle inte skada sparrisen.

På tisdag ska det hujeda mig bli simning om jag så ska behöva gå själv.

Kommentarer
Postat av: Titti

Hihi!!! Det blir du inte!!! :-)

2007-09-30 @ 18:18:12
Postat av: Jo

Haha, ibland blir jag galet balfull, så det har nog inte med gener att göra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback