Bästa lördagen på länge!

Hade en helt fantastisk dag igår med två av mina absolut bästa vänner. Ser dem alldeles för sällan men när man väl gör det så är det så underbart.

Vi började med att avnjuta en god pastalunch(buffé?!) på Bella detta följdes upp av lite lördagsstrosande på stan. Precis perfekt höstdag gjorde ju inte det hela sämre.

När affärerna låste dörrarna sa vi hejdå och skiljdes åt, för stunden. Hem och vila lite innan jag lie senare på kvällen styrde pärlan mot Storgatan och världens sötaste Titti och Robin. Efer lite fifflande med tv:n, svensson, svensson och kanske lite tjaffs drog Titti och jag och köpte thaifood. Riktig lyxdag med andra ord.

Blev massa gott framför tv:n(den enorma!). Kocken var det vi vila ögonen på och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Var faktiskt en besvikelse, men det var inte dagen!

 

One dosen't know your entire life to know you.

Kommentarer
Postat av: Titti & Robin

Du är väl för söt du!!! Vi hade minst lika trevligt som du! Måste snart göras om!!! Hihi!!! Men den gången håller vi hårt i plånböckerna!!! ;-)

2007-09-23 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback