DAG 2

Dagen började bra och jag tyckte mig ha någon ny inre energi när jag vakna och fan vet om jag inte sov bättre också. Efter att ha sovit ut ganska så länge för att vara mig drog jag på mig träningsoutfiten(!!) och pallra mig iväg till Anders och mina träningskompisar.

Uppe i hallen visa sig åter igen min nya energi när jag bad(!?) om nya övningar. Ojoj, vad jag skrämmande sprudlande då. Aja, straffa sig såklart när jag kom hem och var mer eller mindre död. Märks att man har varit mer eller mindre sängliggande i månader.

Efter dusch och lite tvslapp slände jag i mig lite lunch(kycklingkalops) och satte igång med lite huspyssel. Finns alltid något att plocka med när man äär tillbaka i huset. Något jag faktiskt sakna i lägenheten.

Har hunnit med en liten eftermiddagsfika med min Ängel med. Så underbart skönt det är att hon är hemma nu när allt blev som det blev. Vet inte om jag skulle klarat det annars.

Det finns något livfullt och utmanande när det gäller mod; så tveka inte.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott! :)

Postat av: Helojna

jag skulle inte klara mig utan dig heller *kärlek*

2007-09-24 @ 22:02:15
URL: http://helojna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback