Njutning väntar.

Som jag skrev igår så skulle min älskade Titti och jag boka ngn sorts minisemester idag. Tanken var att vi skulle ta en spakryssning och bara njuta.

Vi pallra oss ner på san och trotsa regn och rusk för att komma in på *piiip*resbyrån och få höra att jag är för ung för att åka på kryssning. Vad fan är detta? Visst var det en liten egokick att få höra det med tanke på min enorma åldersnoja men vad ska vi nu göra.

Gick en sväng på stan för att fundera lite, vi passa också på att shoppa lite (är inte barnkläder underbart!). Bestämde oss för att fundera lite var för sig och höras senare.

Hann inte vara hemma på lugna gatan länge innan Titti funnit lösningen. Vi ska på tjejweekend, shoppa, äta gott, bada och bara njuta. Den 12/10 åker vi och jag kan inte vara lyckligare för stunden. Har jag något att se fram emot. En liten belöning om jag ska orka med rehab 3ggr/veckan.

Julmarknad låter ju också lockande. Resenär kanske är framtidsyrket för mig?

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback