och så rinner de igen...

...jag börjar så sakta ge upp hoppet. Det blir nog aldrig min tur. Jag får nog aldrig vara lycklig. Jag får nog aldrig må bra.

Efter fler samtal hem till Motala igår än jag kan hålla räkningen på bestämdes det till sist att Mams skulle ta kustpilen ner till mig idag. Hämta en på tåget tidigt och efter lite konsultation tog jag beslutet. Jag var så illa tvungen att kasta in handduken och erkänna mig besegrad ännu en gång.

En jävligt tung dag.

Vad är motsatsen till en fighter?

Kommentarer
Postat av: Titti

Motsattsen till en fighter är i vilket fall som helst inget som är i närheten av vad du är. För du är en stark, underbar och helt fucking fantastisk människa! Min bästa vän och en sjutusans underbar tjeja! Så det så! Puss hjärtat mitt!

2007-09-04 @ 22:49:14
Postat av: Helojna

du kommer alltid att vara min fighter iaf! och jag tycker att du är superstark som insåg och vågade "kasta in handduken". och du vet hur glad jag är att ha dig vid min sida igen, fast helst hade jag sett dig full & glad i kalmar. men det går fler tåg, jag lovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback