saralara

En av de finaste har lämnat landet och lever loppan i storstaden. Unnar henne verkligen det, som den arbetsmyra hon är. Ska jag vara lite självisk så önskar jag dock att hon vore här hemma. Saknar henne massor nu. Vi har tjaffs och groll med vi är alltid ärliga mor varandra och sådan vänner behöver man också. Inte många jag gråter för, då jag ser det som ett svaghet hos mig själv men med dig kan tårarna forsa. Jag låter dig se mig svag, med garden nere.


Kommer snart och hälsar på dig min stumpa!


Kommentarer
Postat av: sara

såklart vännen, ärlighet varar längst! du är min pärla och kommer de kommer du alltid o va! saknar dej massor, du är alltid välkommen hos mej. älskar dej. pussis

2007-10-01 @ 00:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback