Yra höns

Idag har jag haft en underbar dag med Titti. Som två yra höns började vi på IKEAoch efter ha fått i oss lite kaffe (cola till Titti) kunde shoppingen ta fart. Min kompanjon som "bara" skulle ha tidskriftsamlare fick ett kvvitto på betydligt mer men ska det vara fint så ska det.

Vidare åkte vi till Stadium för leta efter något lämpligt till simningen vi ska börja med. Hitta inge bra men jag vill passa på att avråda alla, svar badräkt går inte ihop med vita leggings.

Aja så lätt gav vi inte upp. Skopunkten hägra och fy satan vad vi fynda. Jag är faktiskt riktigt imponerad. Titta in lite leksaksaffärer med innan vi satte oss i den pålitliga audin och styrde kosan hemåt.

You know what I mean.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vita leggins är ju hett ju ;) Hahahaha!!! Tack för en underbar dag! Å nu vet vi ju var peruken finns ;) hihi!!! Tisdag is prel. the shit!!!

2007-09-27 @ 23:00:37
Postat av: Helle

Östgötska, ja du, det är svårt i en värld full med andra fula dialekter :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback