e-tuna!

Jaha, efter många om och men är jag nu på plats i brors lägenhet. Satte mig i Pärlan efter träningen och styrde kosan mot Eskilstuna. Här ska jag i ensamhet spendera helgen och samla tankarna och krafterna.

Eftersom kroppen strejkar för tillfället missar jag Ahlin's stora galej i radonhuset och det svider ganska rejält. Hade mer än gärna spenderat lördagen med det fina festfolket på Hästskogatan. En fest där kan så gott som inte bli misslyckad.

Dagarna här uppe ska jag bara ta det lugnt. Njuta av ensamheten, shoppa, gå och mysa i strumplästen alldeles för länge, hinka i mig kaffe och vem vet kanske blir det lite bakning också. Kort och gott, jag ska göra sådant som får mig att må bra.

Vart går vi härifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback