jag längtar.

Ikväll är det utepremiär på harrys här i stan. Kanske inte låer mycket för världen och oftast brukar inte jag heller vara någon stor fan av just denna kväll men det hade varit lite kul att hänga på flickorna ikväll. Min älskade lilla Sara är ju hemma och det är rent ut sagt tragiskt att jag inte kan skaka rumpa med henne ikväll.

Visst jag kan gå ut nykter och man kan ha kul då men oftast är det lite surt om man är den enda i sällskapet som skippat alkholen. Ska iaf snart sticka iväg till herrefallsgatan och mysa med flickorna en stund innan de sticker ut för att svänga de lurviga.

Det känns verklige skittråkigt att inte festa men jag har iaf en ljusglimt att se fram emot. På onsdag är det nämligen Valborgsmässoafton och då vankas det minsann fest. Emmapemma, Hinken, Drougge, Ahlin (?) och många andra undrbara männsikor ska jag fira in våren med. Ska bli så kul, jag ska ta mig fan grilla, le och dricka rosévin om det så är åskoväder precis ovanför mitt huvud. Inget ska hindra mig då!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du någon gång får för dig att lägga ner till blogg så säg till, för då vill jag ha din adress.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback