otur i turen

Var för några veckor sedan och klippte mig hos min sedvanliga frisör. Allt gick bra och efter ha kommit hem och fått fixa till det själv var jag nöjd som vanligt. Här kan man tro att min frisörhistoria slutar men inte då!

När man kommer in som kund på den salongen som jag klipper mig på så hamnar man i en utlottning av "månadens kund". Man kan vinna olika behandlingar såsom  klippning, manikyr, ansiktsbehandling, sminkning m.m. Låter ju riktigt kul och givietvis ska jag vara med i den utlottningen tänkte jag.

I dag kom telefonsamtalet.

- Hej Hanna! Det är ****** från salong *****
- Hej, hej!
- Jag ringer för att berätat att du blivit månadens kund!
- Oj, vad kul!
- Vad gör du fredag kl. 14.00?
- Nä, inget. Då är jag ledig.
- Vad bra för då får du ditt pris. En festuppsättning av vår elev ****
- Eh, en festuppsättning... Eh, tack då! Hej!

Jaha, då ska man gå få en festfrisyr på fredag klockan 14.00 Sedan ska man gå med den på stan fredag eftermiddag för att till slut sitta med en festuppsättning på en myskväll hemma på fredag.


Oh, vad jag älskar att vinna!

Kommentarer
Postat av: Crillan

Haha fan vad typiskt! Kunde man inte byta dag? *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback