sicken torsdag!

Nyss hemkommen från diverse ärenden och satt mig med en lugnande kopp thé.  Efter knappt sovit något i natt av flera anledningar så somnade jag ordentligt vid halv nio i morse för att sedan väckas av mobilen klockan tio.

Fick pallra mig upp fast att jag kändes att det fattades mig många timmars sömn. Nojiga jag hade något viktigt att göra efter frukosten och jag var lika nervös som alltid. Det som inte fick hända, hände och jag blev om möjligt ännu mer skräckslagen, var detta ett tecken?!


Med magont av nervositet pallra jag mig dock iväg till gymmet. Att sura där någon timme skingrar tankarna om inte annat. Min lilla olycka tidigare i veckan kändes av när jag satte mig på cykeln, min arma rumpa!

Efter dusch och lite uppfräschning var det dags för dagen höjdpunkt (el grande ironi). Jag skulle besöka min gamla arbetsplats och framförallt träffa min gamla chef. Efter mycket skvaller och skitsnack kom vi till slut fram till en plan över min hur sommar ska se ut.

Väl ute i friska luften igen drog jag en lättnandes suck, då var det äntligen avklarat! Nu skulle jag bara shoppa lite förnödigheter innan jag fick åka hem och vila.

Hemma i huset skyndade jag mig att göra det som gick snett i morse, allt för att lugna mina nerver. Good Gousch, det gick vägen denna gång och dett gick som jag ville. Magontet och alla inbildningssyntom släppte på en sekund.

Så nu sitter jag här med min kopp thé och njuter av friden.


Kommentarer
Postat av: mackan

ska du börja jobba på dagiset? gött!!

på lördag åker vi!

2008-04-18 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback