smutsiga händer.

Jävlar i helvete!

Eftersom jag är en stor motståndare till cancergrillar ( även kallade solarier) så försöker jag hitta andra sätt att få lite färg på min kropp. Brun-utan-sol har jag ganska dålig erfarenhet av då man frå en dag till en annan kan se som man är just hemkommen från två veckor i Thailand. Fula ränder och förstörda kläder och är också vanligt förekommande. 

Näe, istället brukar jag använda sådana lotions som sakta men säkert bygger upp en färg. Det kommer lite pö om pö och känns därför mer naturligt. Har dock precis köpt en ny sort som jag tyckte verkade fungera finfint. Jag har inte upptäckt några fula ränder och jag känner mig lite brunare. Lite ja, mina handflator har dock sugit åt sig rejält och nu ser det ut som jag inte tvättat händerna de senaste två veckorna. Äckligt!


Blir väl att gå med hanskar till det har gett sig I guess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback