tisdag igen?!

Galet vad veckorna springer i från en nu alltså. Det är nu när solen skiner och man känner relativt pigg och fräsch som det inte hade gjort något om dagarna sölar lite.

Jag menar känns som nästan som förra tisdagen var typ igår. Jag minns den tydligt det var då jag fick cykla brinkbackarna upp i ren och skär ilska och jag tänkte ringa och bombhota kommunhuset. Uppenbarligen har det tydligen gått en vecka sedan dess då det står tisdagen 22/4 i kalendern.

Aja, ny tisdag och det är inte direkt lockande. Känner på mig att något jobbigt kommer att hända, eller jag vet redan ett par jobbiga saker som ska hända. 1. Jag ska pallra mig i väg till gymmet.  2.  Jag ska leta fram begravningskläder till morgondagen.


Hoppas förgyller dagen på ett bättre sätt än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback