blotta sig...

Tanken av att blotta sitt innersta är nog något som skrämmer mig ganska så bra. Kanske inte just berätta om mina tankar och funderingar utan mer över folks reaktioner. Antar att det kan låta aningens lamt då jag är 23 år och borde skita blanka fan i vad folk tycker och tänker om mig, och det gör jag väl till viss del. De jag tänker på är dock mina närmaste, de som faktiskt bryr sig, jag är rädd för att jag skulle skapa oro och förvirring, tårar, drama och massa annat tokeri. Tror nog allt det är bäst att mina tankar får stanna i min skalle och endast orsaka mig skallebank ett tag till.

Vars håller alla människor hus?!

Kommentarer
Postat av: Titti

Du vet att jag alltid kommer att vara din vän, den dagen du känner dig redo att "blotta" dig så finns jag vid din sida. För jag älskar dig min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback