fultal

Ja, då sitter jag här en lördagskväll med lite för mycket tid över. Sitter och läser gamla inlägg och snubblar på ämnet fultal.

Fultal = Åldersskillnaden mellan den äldsta och den ynsta du har haft sex med x hur många du haft sex med.

Var gång det kommer upp som ämne ( ja, varför det kommer upp ve jag inte riktigt) blir alltid stämningen speciell. Viskningarna börjar, kinder blir röda, ögonbryn höjs och misstankar väcks. JESUS!

Tänker dock inte avslöja mitt fultal men har när jag suttit här och filosoferat att jag inte gillar mätningen fultal, jag har vänner som har över sjuhundra och de som bara har två. Så det är deras tal men vad säger det egentligen?

Som en god vän en gång sa i fyllan och villan, det är ju fortfarande bara S E X!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nee kan man inte säga..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback