ett nytt liv

Jo, tack jag vet... Längesen jag kluddra här, men tiden har verkligen inte funnits. Saker och ting går i ett sedan jag blev lkpgbo och jag älskar det! Det är jobb, jobb, jobb och massa anna kul.

Trodde aldrig jag skulle säga det men jag är faktiskt smått förälskad i min nya lya. JObbet är både kul och utmanande, vännerna älskar jag precis som förr och en fin ny människa har smugit sig in i mitt liv vilket uppskattas mycket!

I lördags blev det hux flux lite inflyttningsgalej här med det fina folket funnet i helena, titti, anna, ahlin, gustaf, börje, kakan och david. Jag hade otroligt kul och jag hoppas resten av folket hade det också.

Nu pågår planeringen för helgen för fullt, det vankas nämligen julfest i åtvid och jag ska stå för matfiolerna :)


Kommentarer
Postat av: Titti

Haha! En mycket klok och träffsäker tavla du har där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback