snart nytt år!

Yes folks that's true, det nya året närmare sig med stormsteg!


Julen har alltså passerat och vi fick faktiskt lite julefrid i det Axénska hemmet till sist. En lugn och mysig dag med de närmsta och faktiskt för första gången sedan jag fyllde arton valde jag att stanna hemma julaftonskvällen.

Juldagen kom och traditionsenligt spenderades den i gamla stan hos farmor och farfar. Konstigt är vad alla kommer samman när det väl behövs, då märks det att man alltid, alltid kan lita på familjen.
Senare var tanken att jag skulle åka hem för en lugn kväll på klostergatan men ödet ville annorlunda. Jag tjatade med mig bror, plockade upp Crillan och irra oss ut till Flemma där vi hämta Gusten. Vidare dök Anna, Ahlin och Rasse upp och juldagen visade sig bli en riktig kalaskväll.

Juldagen satte dock sina spår och annandagen mådde jag enligt mig värre än jag förtjänade. Balen som jag sett fram emot något så oerhört mycket mot fick lov att avstås.

Nu är det lite härliga mellandagar innan det är dags för nyåretsom ska firas in med fina pinglorna tre i Vadstena.

Och efter nyår kommer torsdag, jisses vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback