ännu en dag i detta liv.

Så har då snart också onsdagen passerat. Veckorna kommer och går, allt flyter på ganska smidigt nu. Influensan börjar ge sig även om jag än leder sviter av den och är totalt utmattad för ingenting.

Snart är det helg igen och då blir det till att bara vila, hämta krafter och mysa med familjen. Vet inte om det är åldern som gör sig påmind men har inte det minsta sug efter fest, utgång eller annat galej. Jag trivs bra här, i hemmets trygga vrå.

I morn ska jag försöka vara duktig och städa, de behövs verkligen. Finns orken kanske det blir lite mer hushållsarbete men inget jag tror på.

 Jag vill alltid ha det som är utom räckhåll.

Kommentarer
Postat av: Grisen och Jag

Ledsen att säga det, men ja - det är åldern. Och pinsamt nog så gillar jag det. Hemma hemma hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback