drömmar

Jag vet att alla människor drömmer, men jag brukar sällan eller aldrig komma ihåg vad jag drömmt. De enda gångerna jag tycks komma ihåg vad jag drömt om är när jag är sjuk och oj vilka drömmar jag drömmer då. De senaste kvällarna har det minst sagt varit roligt att gå och lägga sig för jag vet att jag kommer drömma något roligt/knäppt/overkligt/sjukt. I och med att jag är sjuk så vaknar jag titt som tätt av andnöd då näsan är ruggigt täppt och var gång jag somnar om börjar en ny dröm, underbart!

I natt var det dock något utöver de vanliga då jag såg mitt liv om sissodär 10-15 år. Mycket intressant måste jag säga och vissa saker hoppas jag på med andra blev jag mer eller mindre skräckslagen över. Framtiden får väl utvisa om jag är en sanndrömmare eller ej.

I don't wish for all my dreams to come true.

Kommentarer
Postat av: Titti

Åhh spännande! :) Håller tummarna för det ska bli som i de bra drömmarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback