everything seems to go round and round

I dag känns det verkligen som jorden jobbar på högvarv, och har lämnat mig utanför. Känns som allt snurraroch jag står still. Tiden springer iväg fast jag inte gör ett jota. Kanske kommer denna dagen gå ruggigt snabbt förbi, hoppas går ju.

I morgon kanske det blir en tripp till Norpan (ni som inte är östgötar; Norrköping). Jättelängesen jag var där och det är ju faktiskt en ganska trevlig stad. Tips om ngn schysst butik? Jag är i behov av det mesta i klädväg.

-OBS! Jag är inte nere i tratten.

Kommentarer
Postat av: The blogger formerly known as Hockeyfrun

Oooh, ska du till Norpan? Jag kan inga bra butiker - jag länsar alla ändå! Haha!

2008-02-07 @ 11:44:39
Postat av: The blogger formerly known as Hockeyfrun

Ja - det finns ju lite affärer att gå igenom.. jag tycker det är rätt lagom här faktiskt. Blir perfekt när Monki öppnar!

2008-02-07 @ 12:10:50
Postat av: Emma @ Journalen

Det ligger i Domino, samma hus som Indiska och Make up store. Värt ett besök.

Postat av: The blogger formerly known as Hockeyfrun

Näe, förhoppningsvis så ska han hålla sig från att ta med sig framtida barn på skithuset... dom lär vara härdade nog av sig mor ;)

2008-02-07 @ 14:36:16
Postat av: The blogger formerly known as Hockeyfrun

Vart det Norpan eller?

2008-02-08 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback