Eyy, avbryt semestern!

Har haft lite bloggsemester då jag tyckt att det inte funnits så mycket att skriva om. Livet pågår för fullt med mig i det men något spännande/intressant/roligt verkar dock ej ske.

Förra helgen var vi i alla fall hos Anna på inflyttningsfest. Intressant och alls som väntat men helt klart godkänt. Ett litet plus var ju att jag fick sova i säng för omväxlings skull.

I tisdags drog H1, regnbågspojkarna och jag på kryssning. Intressant event där mycke skedde. Kanske alltför mycket. Ojoj, spår både här och där. Jag utövade den nyinlärda dissen och putsa skorna med hårvax. Minst sagt intressant!

Och nu har jag haft en lugn helg och detta till trots dra jag med en grym bakfylla.

I morgon är det en ny dag, i en ny vecka, i ett gammalt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback