h is krasslig

Usch, idag vaknade jag och kände mig ruggigt krasslig, huvudet värkte och halsen gjorde ont. Tack och lov hade jag inget på schemat i dag så det fick bli en dag i soffan. Jobbigt var det också då jag var helt ensam och ingen som kunde passa upp på mig, ge mig thé, köpa tidningar och pyssla om mig. Stackars lilla H.

Massa dåliga såpor har avverkats och när jag tröttna på det hitta jag en ny syssla, album! Jag tittar alldeles för sällan i dem och oj vilka minnen som väcks till liv när man tittar på dem. Blev skratt blandad med tårar när jag tittade igenom dem. Nu vilar bara en känsla av vemod över mig då jag aldrig kan få tillbaka de som varit.

Håll hårt i de människor som rört vid ditt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig & ha en bra kväll :)

Postat av: Hannah

vad tycker du gör en blogg intressant att läsa?

2008-02-19 @ 18:50:10
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Helojna

"håll hårt i de människor som rört vid ditt hjärta" - är det ok om jag binder fast dig hemma hos mig? eller kanske handbojor? :)

2008-02-19 @ 21:10:51
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: sara

håll i du vännen, vi håller i dig. krya på dig! jag saknar dej! pussis

2008-02-20 @ 02:59:59
Postat av: Grisen och Jag

Album.. snackar vi fotoalbum? Jag har börjat med det nu.. fixa i ordning och framkalla... Lovely! Tant-Anna :)

2008-02-20 @ 10:41:30
URL: http://ekorrhjul.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback