holy shit!

Uppenbart har det nu blivit för mig att det var alldeles för längesen jag satt i skolbänken. Inget som har med skola att göra känns riktigt naturligt längre. Förr kunde man lätt skriva ihop ett par A4 med bara goja för att fylla ut ett arbete. Nu flödar dock inte orden riktigt lika lätt.

Bifoga ett arbetsprov, står det på ansökan. Hur jävla lätt är det då? Kunde ni inte ha gett mig ett ämne åtminstone?
Nene, sätt mig i skiten direkt och avskräck mig från början.

Norr eller söder?


Kommentarer
Postat av: The blogger formerly known as Hockeyfrun

Man får hela tiden anpassa sig efter ett jävla hockeylag...

2008-02-08 @ 14:33:49
Postat av: Helojna

söder :)

Postat av: Egoina

söder;)

2008-02-08 @ 17:58:36
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback