jag mår illa

Precis när jag trodde att det skulle vända så blev det sju resor värre. Fick värsta anfallet idag med blodtrycksfall, yrsel, illamående och skakningar. Jag blev likblek i ansiktet och det kändes verkligen obehagligt, varför blir det såhär? Nu känns det en aning bättre i alla fall även om jag fortfarande ligger nerbäddad i sängen och mår ganska kasst.

Just det, måste nämna att jag fick ett telefonsamtal från Emil idag :D Jag vart så glad att höra hans röst, det var evigheter sedan jag pratade med honom sist. Han är en sådan himla fin vän, och lockar alltid fram ett skratt hos mig. Idag behövdes ett skratt extra mycket och allt kändes mycket bättre efteråt. Shit, vilken tajming du har vännen!

Kommentarer
Postat av: Jeliti

svar; fotboll...

Postat av: Jonna

usch va jobbigt när de blir så! :/

2008-02-23 @ 18:47:19
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Ida

Krya på dig!

2008-02-23 @ 19:22:21
URL: http://ijansson.blogg.se
Postat av: sara

krya på dej vännen min! jag ringde dej igår, gör ett nytt försök imorn :) pussis

2008-02-24 @ 03:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback