kan vi stanna tiden?

Jag tycker det vore alldeles perfekt att stanna nu, 2008 och helst innan den trettionde mars. Jag skulle kunna leva resten av mitt liv som 22år. Alltså livet skulle fortsätta men tidräkningen skulle sluta. Tänk så bra det skulle vara och all min ångest över saker jag borde göra snart skulle vara som bortblåst.

Tror dock chansen att detta händer är ganska obefintlig och jag kommer inom en snar framtid fylla 23år. Detta innebär att stressen bara ökar och ingen lösning finns i sikte. Någon som kan dämpa min ålderfixering? De jag försökt få hjälp av innan har bara förvärrat den.

Kanske bara att inse fakta att man snart är gammal och grå och då vill ingen ha mig.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Tack så mycket :)
Jag lyckades minsann vinna hehe

Postat av: sara

gumman, det är inte siffran som räknas utan hur man känner sig.. jag känner mig fortfarande som, hmm.. 20, och det kommer jag göra läänge!

man kan se det så att man bli ett år äldre av erfarenhet ;)

man har hela livet på sig! puss

2008-02-24 @ 22:04:20
Postat av: Mr. Pitt

hehe sant :)

jag ska bli 25 år tänk på det :P din åldersnoja är helt obefogad.. :P

2008-02-25 @ 09:15:08
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se/
Postat av: Titti

Om DU känner dig gammal så kan du ju tänka dig vad jag gör... Usch! :S

2008-02-25 @ 20:34:01
URL: http://rosaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback