medicinen; mänsklig värme

Usch, nu har jag varit sjuk i vecka och än verkar det dröja innan jag blir frisk. Gå ensam hemma hela dagarna, inte ha orken att göra något vettigt och bara ha två katter att konversera med göra att jag blivit väldigt sällskapssjuk.  Eftersom jag "bara" har influensa får jag ingen medicin mot det utan det är bara att vänta. Tror dock jag vet en medicin som skulle hjälpa just nu, i alla fall mot mitt deppiga influensahumör. Yeah, that's right lite mänsklig värme eller  ännu bättre lite kärlek skulle göra att jag mådde så mycket bättre.
Tyvärr verkar ingen vara villig att bidra med den medicinen så jag får helt enkelt fortsätta vara sjuk.


Borde finnas recept på kärlek.

Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar) ja verkligen. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback