Onsdag!

Fatta grejen det är redan onsdag! Den här dagen är relativt uppbokad för att vara mig så den kommer förhoppningsvis baraspringa iväg och det enda minnet jag kommer ha av den i morgon är den grymma träningsvärken. Gousch, att man fortfarande vid 22-års ålder kan upptäcka muskler man inte visste man hade.

Fördelen med att dagarna går så snabbt är ju givetvis att det snart är helg. På lördag fyller Jajja år, blir lite kalas med schläkten och troligtvis massa äcklig gräddtårta (läs; spytårta).

Mår jag bra på lördag lutar de även åt fortsatt firande på kvällen. På storgatan blir det troligtvis schlagerkväll, med drinkar, fnitter, smink och skvaller. Alldeles för länge sen! Vi ska givetvis utbringa minst en skål till min älskade Tittis ära.

Aja,tre dagar att ta sig igenom innan vi är där.

Snabbt fånget, lätt förgånget.

Kommentarer
Postat av: Emma @ Journalen

Vegetariskt är ju skitgott.. Dock ÄLSKAR jag kött, så jag skulle aldrig kunna bli vegetarian på heltid. Fattar inte att det redan är onsdag alltså.. veckorna går sjukt fort.. Snart vår, yey.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback