Astorsdag!

Skit, jävlar, röv, helvete, dubbelfitta, pissolga och faan vad den här dagen börjat dåligt.

Vaknade alldeles för sent och kände allmän stress över det. Gick nere i köket för att fixa lite kaffe och lugna mina nerver. Köket ser ut som ett jävla kaos och det var bara att sätta igång att röja. När det äntligen ser skapligt ut och jag ska säta igång bryggaren så ringer givetvis mobiljävel.

- Ja, Johan jag ska leta efter dina papper.
- Mm, men kolla nu... Jag behöver veta.
- Nu?! Jag har inte druckit kaffe än, fattar du det?
- Ja, men skit i det då. Sista gången jag hjälper dig med något.

Dåligt samvete fick jag efter fått ett klick i örat så jag traskade upp utan kaffe i kroppen och leta papper.  Hitta dem ganska snabbt och ringde sedan ångerfullt upp en bror som var väldigt tacksam.

Nere i köket igen och jag skulle äntligen få dricka mitt kaffe. Vad händer?!  Såklart så ringer det igen. En förbannad far i luren som säger att min skitbil inte gick igenom besiktningen igen, fast vi haft den inne på lagning.

Jaha, kaffet fick vänta ännu en gång och jag fick kasta på mig lite kläder och åka och hämta paps som lämnat in min bil, igen. Status: fortfarande inget kaffe i kroppen.

Efter att ha lämnat papsen på jobbet fick jag äntligen åka hem sätta mig vid bordet med tidningen och en stor kopp kaffe och bara njuta.

Nu känns det lite bättre, men har känningar av att detta rätt och slätt kommer vara en astorsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback