mina tokpinglor.

Sitter och letar lite lägenhet, i eventuella nya hemstäder. Allt känns skitspännande, otäckt, lockande, skrämmande och helt fantastiskt underbart. Slog mig dock att jag kommer vara så homlas långt ifrån mina älskade pinglor, de som sätter guldkant på tillvaron och drinkpinnen i glaset. De man får alla lysande idéer med, slår alla dumma vad med och gör alla fantastiska framtidsplaner med. Kommer ju sakna er något galet mycket hur jag än gör men som Pärlan så fint sa, vi är ENDAST ett telefonsamtal bort.






Aren't they lovely!?

Kommentarer
Postat av: Titti

20 mil kör vi på 2 timmar, om vi kör sakta! :) Det vet du! Å krisar det så vet du att vi kommer fortare! Love you! Puss Titti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback