sure thing

är ju att det råder total bloggtorka hos den axénska tösen för tillfället. Saker har hänt som liksom tagit musten ur mig och jag sorlgligt nog liksom tappar lusten för det mesta. Bara jag som kan rädda situationen dock och det är det jag har för tanke att göra.

Så vad har då hänt sedan sist? Jo, i onsdag tog Caroline och jag bussen och begav mot Sveriges framsida (yes, Göteborg) för en liten minisemester. Vi blev upplockade på station av hennes bror där vi också så snällt fick bo. Liseberg, shopping, fotboll och mycket annat hann vi klara av innan jag tyvärr hastigt och lustigt fick bege mig hem en dag för tidigt. Inte alls kul och hemresan var en riktig plåga.

Gårdagskvällen blev dock lyckad och fin även om en uns bitterhet forfarande gnagde i mig.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback