10 points

Hell yeah! I dag tog jag mig i kragen och släpa mig iväg till gymmet. Ja, ni läste rätt gott folk. Jag ställde klockan gick upp, drack mitt kaffe och begav mig sedan till sporthallen och köpte ett gymkort. Oh, så härligt det var att hålla det i min hand, det liksom lyste om det.

Konstigt nog kändes det riktigt sköntv att ta ut sig helt och hållet också, var en hel del aggritioner som behövde få ta sig uttryck.

Nu lider jag dock av tidernas träningsvärk och vill ha massage. Kan tänka mig någon som som borde få ge mig det då denne tjatat så dant om gymmets alla fördelar.

Aj, jag har ont!

Kommentarer
Postat av: Titti

Ibland blir jag fasen stolt alltså!!! Kämpa på tjejen! Snart ses vi därnere! Puss på dig!!!

Postat av: sara

bra jobbat gumman! tänk om jag kunde va så duktig :) kör hårt nu, jag håller tummarna!! miss you darling! pussss

2008-03-21 @ 07:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback