bulletin!

Tänkte bara meddela att jag har bestämt mig för att gå i kloster. Efter att ha genomlidit ännu en skottdag som ungmö har jag nu fattat det kanske lite kontroverisella beslutet. Det som händer härnäst är att jag ska leta upp en ordern som jag tycker passar mig. Kanske kommer ta sin lilla tid då jag har en del krav. Först och främst ska klostret endast vara för nunnor och absolut inga munkar, jag vill inte behöva stiga upp före åtta på vardagarna och sovmorgon till tio på helgerna. Vidare vill jag slippa sjunga psalmer då min sångröst är bortblåst och till slut så måste jag givetvis ha fri tillgång till dator(internet) och mobiltelefon. Det blev visst lite men så svårt tycker jag inte det ska vara.

Återkommer när jag funnit min ordern.

Kommentarer
Postat av: Robin

svar: hahaha tack! :P

Postat av: christopher

hahhaha pengarna kom väl till rätta:), haha

2008-03-01 @ 18:23:39
URL: http://brunnman.blogg.se
Postat av: christopher

haahh, joo, du har nog rätt, men alla vill ha en bit av björn:D dock itne jag:S:P, är inte booeeg

2008-03-01 @ 23:07:32
URL: http://brunnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback