nålar här och nålar där

Ännu en dag har börjar närma sig sitt slut. Dagen har mer eller mindre sprungit ifrån och jag var uppe tidigt i morse för att hinna med allt. Varit på lite möten, tränat och så åter igen på akupunktur. Idag blev jag lite rädd när min sjukgymnast skulle börja sätta nålar och hon helt plötsligt kom på att hon glömt informera mig om en ganska viktig detalj;

- Ja, just det Hanna det har jag glömt.
- Eh, jaha..
- Jag måste ju informera dig lite om eventuella risker.
- Hehe, risker...att man blöder lite eller vad?
- Haha, jo och så finns det en liten, liten, liten risk att man kan punktera lungorna.
- PUNKTERA LUNGORNA!!
- Ja, så tycker du det känns tungt att andas bör du säga till.

BÖR, bör, bör jag säga till!!! Om jag lever då vill säga. Hur ska jag kunna säga till om jag redan kolat? Good goush varför har ingen informerat mig om detta innan?

Lite risker i vardagen kanske förnöjer...

Kommentarer
Postat av: Grisen och Jag

Hahah, punktera lungorna? Vad faan äru på för behandling?!

Postat av: Titti

Haha!!!

Fyyy fan jag ser paniken i dina ögon baby!!!

2008-03-06 @ 10:55:33
URL: http://rosaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback