Världens finaste pärla!

Jag har länge vetat att jag omgetts av otroligt fina vänner. Såndana som absolut inte växer på träd och som av en lycklig slump hamna i mitt liv.

I dag fick till och med en av mina finaste mig att gråta. Pärlan hade skrivit ett tal om mig som hon hade hållit i skolan. Nu ikväll fick jag faktiskt läsa vad hon sagt om mig och då började tårarna rinna. De värmde verkligen att få veta att någon ser mig så, att någon tycker så om mig. Hade ingen aning, jag är ju bara jag.

Du ska veta Titti, att i dag stärkte du mig när jag som bäst behövde det.


Update: I dag har jag fått veta vad jag betyder för någon, det var fantastiskt! Nu ska jag börja berätta för alla mina nära vad de betyder för mig. Jag vill att de ska få veta att they mean the world to me.

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag älskar dig med gumman!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback