vårsol

I dag haar våren varit på besök. Solen sken, fåglarna kvittrade och barnen lekte ut. Såg verkligen ut att vara underbart ute men efter spenderat viss utomhus var jag inte lika övertygad om att våren anlänt. Det var ruggigt kylig luft, speciellt här uppe på bergstoppen Brinken.

Aja, kanske inte var så varmt som jag tyckte det skulle vara men så länge jag höll mig inne och tittade ut så kändes det iaf som vår. Med våren vet vi ju alla också att vårkänslorna kommer. Allt känns så mycket lättare och man blir upprymd för minsta lilla. Pirret i magen, hjärtat som slår dubbelslag och längtan.

Har du någon som värmer ditt hjärta i vår?

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag hoppas att du vill värma mig med en kram iaf nån gång då o då, min älskade vän! Saknar dig! Puss Puss

Postat av: Robin

svar: haha, va inte riktigt sugen på jakt ;) för jag har varit på G me en tjej i skolan ett tag så vi snackade flera timmar samma dag som festen så tänkte satsa på henne istället för att strula runt =)

2008-03-04 @ 00:05:13
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback