godnatt bloggen, syns imorn.

Nu är det dags för HannaPanna att kasta in handduken för idag. Mördarhuvudvärk och en kropp som lever fan gör att djupsömnen känns ganska lockande. Dagen måste jag säga varit fin trots att jag inte hann med någon träning. Dagen började jag med at ställa mig och baka rabarberpaj i pyamas, allt för att komma upp när klockan ringde. Lite  senare ringde farmor och fråga om jag ville ha lite plättar och hallonsylt och sådant tackar man ju inte nej till, perfekt brunch. Vidare till linkan i skepnad av chaufför. Knappt hemkommen ringer mams och säger att det är dags för vaccination. Ojoj, den här dagen gick visst snabbt den med.

Morgondagen bjuder på akupunktur, träning och frisörbesök. Kan nog bli en fin dag det med.

Night, night my dolls!

Kommentarer
Postat av: NADIA

Ha en bra dag, idag! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback