H1 är sjuk

Har i några dagar fått rapporter från Nickelgatan om att hon, självaste H1 har varit ganska krasslig (och också är det i skrivnde stund). Tycker så synd om Ängeln som sliter med plugg och nytt jobb att bli sjuk nu, inte rättvist alls. Så idag när jag fick höra att hon skulle sitta hemma själv och vara sjuk vaknade hönsmammagenen i mig till liv, jag slängde ihop en rabarerpaj a la moi efter jag kommit hem från lkpg och slängde mig iväg i Pärlan-express för leverera den till min lilla kämpe.

Ingen mirakelmedicin precis,men, hoppas iaf den smaka gott H1!




Hmm, kan borde börja dela ut veckans paj istället för veckans tårta som MT gör. Kanske borde kunkurera ut dem, ojoj många planer på g.

Kommentarer
Postat av: Fina - utbildad make up artist

Det är pollen som är så jobbig! =/ Ha det fint!

Postat av: Helena

det märks att jag är sjuk - jag pallade bara att käka halva, när jag vanligtvis kan äta hur mycket som helst. men den smakade super :)

2008-05-11 @ 09:39:09
URL: http://helojna.blogg.se
Postat av: Spiken...

Mycket stilig blogg.. Me like...

Hoppas du har det fint... Vem du nu är..

2008-10-28 @ 19:17:50
URL: http://kockspiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback