It's soon over

Sådär ja, då är det bara sissodär två timmar och tjugo minuter kvar av denna måndag. Måste säga att dagen smet förbi relativt smärtfritt trots allt. Blev inte så mycket gjort men alla dagar behöver väl inte vara så produktiva.

Nu ikväll att jag surrat lite med en "gammal" vän som jag nu varken ser eller hör ifrån särskilt ofta. Nu vet jag i alla fall att han lever och mår bra. På något konstigt sätt får han också alltid mig att må bättre. Även om man befinner sig i helvetet på jorden. Tack vännen ♥

Vill bara berätta hur planen ser ut nästa måndag: Tänk er en varm sommarkväll. Det är varmt och ganska mörkt, du hör syrsorna. På en balkong någongstans sitter du med en glas rödtjut i handen, några ljus tända på ett bord och filosoferar med din bästa vän. That's me next week.

Kommentarer
Postat av: Sponge

Kikar in! Fin blogg! Ja det du skrev om din nästa måndag gjorde mig vääääldigt avvis ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback