jkpg på schemat

Jaha , då har man varit vaken i sissodär nittio minuter och ännu är det inte dags att gå upp. Börjar bli så förbannat trött på dess somnlösa nätter, jag fick nog av dem förra sommaren. Jag om någon behöver var utvilad för att palla en vardag.

Well, well om cirkus en timma ska jag dockbege mig upp ur sängen, sätta i plattången,måla på ett ansikte, klä mig och få i mig några koppar kaffe innan mamma och jag sätter i automobilen och kör söder ut. Jönköping står på schemat idag och jag skulle ljuga om jag sa att förhoppningarna inte är höga.

Ikväll blir det packning för hela slanten. yeah, that's right ingen cirkus för mig även om snälla Helena erbjöd mig sitt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Emma

var du på Yrkes-sm i jkpg? :P Jag har sovit skit gott, men är redan pigg ^^ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback