klarvaken.

Jaha, då klockan passerat tre och jag känner inte det minsta för att sova. Har provat de flesta knep [dock ej varm mjölk då bara tanken äcklar mig] men inget tycks hjälpa. Är väl egentligen inte så konstigt då jag inte gjort något på hela dagen som skulle kunna få mig att bli trött. Usch, jag börjar bli så förbannat trött på det här sättet att leva. Sätter stort hopp till besöket på fredag.

Funderar lite på att börja skriva "låsta inlägg". Kunna ventilera det som jag verkligen behöver utan att behöva oroa mig för hur det ska uppfattas. Jag behöver få ventilera, säng vad som tänks i mitt huvud utan att det blir någon hyperhysteri om mig för det. Jag vill få vara mer anonym men ändå dela med mig. Tanken är att ingen som verkligen känner mig ska få läsa det. Detta endast av välmening då jag vet hur omtänksamma, underbara och världsbäst de är och det med störtsa sannolikhet skulle oroa dem. Aja, ska fundera lite till så får vi se hur det blir.

Någon som har några bra insomningstips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback