ovanor

Idag när jag var i städartagen som bäst insåg jag att jag nog har för ovana att låta det gå aningens för länge mellan städningarna. Jag kom också och tänka på alla andra ovanor jag har och att det kanske är på tiden att jag iaf försöker göra något åt dem.

Saker jag ska försöka sluta med; städa så sällan, hata mjölk, mitt kontrollbegeär, min festsnusning, min ironi, gilla färgerna slamplila och fnaskrött, gnälla över vårt kuliga väder,klaga över den klibbiga värmen, köra för snabbt, provocera folk till den graden att jag får stryk, dricka drinkar med konstiga färger, hetsa om att bli fullast, anta dumma vad, sova på golvet, gråta i hissar, svära så mycket, kalla mina päron vid namn eller ännu värre påhittade namn, gnälla på min förslappade bror, slänga i växlarna för snabbt, dissa recept, vara min egen läkare...

ja, det kanske räcker till en början...

Upp till bevis!


Kommentarer
Postat av: Titti

hihi! Du får mig att börja dagen med ett skratt! Tack:) Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback