saralara

Idag har varit en finfin dag trots värk och andra bekymmer. Hur det kommer sig beror givetvis på tösen som stavar sitt namn S A R A.

Jag kom verkligen på mig själv med hur mycket jag saknat min älskade stumpa. Saras och min sommar är nog den bästa sommaren i mannaminne. Vi är i så många anseenden olika men på något sätt blir det så rätt. Total ärlighet emot varandra är något som alltid gällt mellan oss. Att få ha någon att disskutera, filosofera, munhuggas, debattera och bara tycka om precis som hon är kan vara väldigt stimulerande för intellektet. En sådan vän behöver nog varenda människa.

Har jag tur får jag se henne i morgon också innan hon måste lämnas tillbaka till Oslo och Frida. Sen dröjer det
nog länge innan jag får se det glada ansiktet igen tyvärr.



du och jag i hammocken Sara, du och jag

 ♥

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback