shoppingdag or not

Idag var tanken att jag skulle bege mig till IKANO för att åter igen spendera för mycket pengar. När jag ändå skulle in dit tänkte jag vara lite ful och slå två flugor i en smäll och passa på att vara det snälla barnbarnet. Jag skulle ta med henne in och shoppa, hon skulle få gå och kolla utan någon som stressa henne och tjata om att åka hem.

Dagen har varit jättekul och jag uppskattar verkligen tiden man får med henne men, det blev verkligen ingen shoppingdag för min del. Jag har burit påsar, hämtat kläder, pratat med expiditer, kört bil och mycket annat men jag har INTE shoppat.

Väl hemma i soffan med tidernas jävla skoskav, endast en bok med mig från LKPG och rejäl skallebank är jag ändå nöjd. Varför? Jo, för min farmor är nöjd och hon sa att såhär kul har hon inte haft på länge. Att få höra sådant betyder mycket, väldigt mycket.

I morgon blir det Skedevi. Tolv långa år har gått sen jag förlorade världens bästa morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback